Hangolja be marketing erőfeszítéseit, hogy cikkei láthatók legyenek
Kétségtelenül sok mindenről még nem tudsz, amikor a cikkmarketing felhasználásával csalogatod a webes vállalkozás látogatóit. Olvassa el ezt a cikket, és megtudhatja, hogyan másolhatja le a szakértőket és hogyan használhatja a cikkmarketinget minden eddiginél hatékonyabban.
Ha jó számú előfizetője van, küldje tovább a tartalmat. Ez az embereket érdekelni fogja, miről beszél, és egyszer-egyszer megemlítheti termékeit. Próbáljon havonta egyszer elküldeni egy hírlevelet, hogy elegendő információ álljon rendelkezésre ahhoz, hogy rendszeresen küldjön be valamit.
E-mail küldésekor győződjön meg arról, hogy tartalmuk gazdag. Az emberek annyira nem szeretik a spamet, hogy törvényeik vannak bizonyos típusú ellen. Győződjön meg arról, hogy az Ön által küldött e-maileket a címzettek szívesen fogadják, és nem csak újabb bosszúságot jelentenek. Ha nem tesz be megfelelő tartalmat az e-mailjeibe, az emberek leiratkoznak a levelezőlistáról, és elveszíti a potenciális és a tényleges ügyfeleket.
Időnként vegye át a múlt legfrissebb híreit, és mutassa be azokat a hírlevelének borítóján. Ez jó ötlet, mert néhány olvasó figyelmen kívül hagyhatott egy cikket, és lehetőséget kapnak arra, hogy elolvassák.
Ha Ön egy téma szakértője, akkor erről előre tájékoztassa olvasóit. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan az ön mondanivalóját, és akkor fordítják idejüket arra, hogy elolvassák, amit a témában írtál, ha szakértő vagy. Ne kérkedjen velük, de ne is rejtse el tapasztalatait.
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne dobjon fel termékeket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de a folyamatos marketingbe belefáradnak. Ha a cselekvésre ösztönzést minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi, az több konverziót eredményezhet, mint ha minden bejegyzésben veri a marketing dobot.
Legyen plakát gyermek a gyakoriság érdekében. Tegyen minél gyakrabban új cikkeket. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók kifejlesztésére, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok rád koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat csábítanak.
Minden írott cikkben adjon meg legalább egy kis információt, amelyet az olvasó azonnal felhasználhat. Akár megemlíti egy aktuális ügyletet, akár megtanítja őket egy gyors számítógépes javításra, valaminek az azonnali megoldása segíti a fogyasztók vágyát az azonnali kielégítés iránt. Ha minden cikknél ezt teszi, az olvasók biztosan visszatérnek.
Engedje meg, hogy az emberek iratkozzanak fel a cikkek elolvasására. Az előfizetői szolgáltatás nagyszerű módja az olvasók tájékoztatásának, amikor új cikket ad ki. Engedje meg nekik, hogy regisztráljanak, hogy értesítést kapjanak minden alkalommal, amikor új anyagot tesznek közzé, és tudják, hogy minden e-mailrel visszatérnek.
Ellenőrizze még egyszer a linkjeit. Amint a cikked megjelent, látogasd meg. Kattintson a linkekre minden linken, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mind pontosak és megfelelően működnek. Nem szeretné elküldeni olvasóit egy 404-es képernyőre, vagy valamilyen véletlenszerű weboldalra, amelynek semmi köze sincs Önhöz vagy cikkéhez.
A cikkek bármilyen változata, amely megakadályozza az olvasók unalmát, jó dolog. Az olvasói unalom veszélyt jelent, amely a legjobb cikkmarketing stratégiákat is fenyegeti. A cikkírók, akik évek óta jó minőségű tartalmat kavarnak nagy közönség számára, még mindig hajlamosak elveszíteni az unatkozó olvasókat. A hosszú távú barázdába esés akkor is veszélyes, ha a horony sikeres.
Bár sok online vállalkozás kudarcot vall, sokan elkerülhették volna a kudarcot, ha csak jobban megközelítik az üzletet. Használja ki ezeket a tippeket; szánjon időt az ütemtervére néhány javaslat végrehajtására. Látni fogja az eredményeket.