Minden amit tudni kell a cikkmarketingről

Minden amit tudni kell a cikkmarketingről

Ha cikket akar forgalomba hozni, akkor nem kell drága díjat fizetnie egy szakembernek az
eredmények elérése érdekében. A legjobb eszközök az Ön számára ingyenesek és kéznél vannak. Ez a
cikk felvázolja a cikk forgalmazásának és az interneten való láthatóságának számos módját.

Kerülje el egy cikk közzétételét több URL alatt a webhelyén. Ez gyorsan csökkentheti webhelye
értékét, mert a Google gyakran figyeli a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy egy oldal
hol kerül besorolásra. Ha több címkével ellátott darabra hivatkozunk, akkor jó, ha mind ugyanazon
URL-re mutatnak.

Ne aggódjon az online plágium miatt. Amikor egy másik webhely lemásolja az írásos művet,
igényeljen hitelt a nyilvánosság számára történő hirdetésekkel, hogy hány webhely használja és
megbízik az anyagában. Fontolja meg, hogy a weblapját összekapcsolja azokkal a weboldalakkal,
amelyek tartalmát átvették. Ilyen módon hitelt igényelni sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet felvenni
a szerzői jogi perekben.

Legyenek egyszerű cikkei. Ha a hasznos információkat egy csomó szemét vagy technikai szakzsargon
alá temeti, akkor valaki máshoz fordul. Rosszabb, ha hírnevet szerez erről, nem vonzza az olvasókat,
és az emberek elkerülnek bármit, amin a neve szerepel mások javára.

Ha a cikk már szerepel a saját webhelyén, ne küldje el cikkcímtárakat. Számos keresőmotor
szabályokat tartalmaz a duplikált tartalommal kapcsolatban, és nem biztos, hogy szeretné eltávolítani
a cikkét, mert több helyre tette. Ehelyett írja át a cikket (a tartalmi „forgó” szoftverprogram valóban
hasznos lehet), és az átírt cikket nyújtsa be a könyvtárakba.

Az olvasók azt akarják, hogy tegyen valamit a cikkével, legyen szó akár problémák megoldásáról,
kérdések megválaszolásáról vagy új megoldások kidolgozásáról. Ezt tartsa szem előtt, amikor a cikkét
írja, hogy maradjon a pályán, és megadja a hallgatóságnak azt, amit megérdemel, ami nem más,mint
egy jól megírt cikk, amely segít nekik egy olyan témában, amely érdekli őket.

Írja át az eredeti cikkét, vagy vegyen fel valakit, aki megteszi ön helyett. Ennek a cikknek teljesen
egyedinek, kiváló minőségűnek és a kulcsszavához optimalizáltnak kell lennie. Ügyeljen arra, hogy
írjon egy vonzó szerzői erőforrásmezőt, amely két visszahivatkozást tartalmaz a webhelyére, egyet a
fő domainjére és egyet az eredeti cikkre mutatva. Küldje el az átírást az EzineArticles.com webhelyre.

Miután a cikke ott megjelent, meglesz a saját szerző RSS-hírcsatornája. Minden Ezine által
jóváhagyott cikk pingelni fogja a szerző hírcsatornáját.

Egy cikk építése a házépítéshez hasonlítható, és a cikk-marketingesek ezt jól megjegyezték. Először
egy tervrajz elkészítésével szeretne kezdeni, majd ezt követi az alapozással. Itt az ideje a keretnek és
az utolsó simításoknak. Miután minden elkészült, itt az ideje egy szép ellenőrzésnek.

Próbáljon szabadon írni, és először ne koncentráljon túlságosan a dolgokra. Írjon ugyanúgy, ahogyan
beszél, és a gondolatai ki fognak ömleni az oldalra. Ezáltal a cikkírás könnyedén érezhető lesz. Mindig
visszamehet, és elvégezheti a helyesírás- és nyelvtani ellenőrzést, miután a szavak papíron vannak.

A cikkmarketingnél a legfontosabb rész a cikk címe. A cím az, ami leköti az olvasó figyelmét, és
további olvasásra vágyik. A cikk címének röviden tájékoztatnia kell az olvasót arról, hogy a cikk milyen
információkat kínál. Amikor csak lehetséges, adja meg az olvasónak ezeket az információkat az első
három vagy négy szóban.

Mint olvasta, egy cikk marketingje nem olyan nehéz, mint amilyennek látszhat. Ha megfelelően árusít
egy cikket, akár írói hitelességét is növelheti.

Ha azt szeretnénk, hogy cikkünk valóban feltűnjön az interneten, az előző tippek alapján
maximalizálják a piacképességet. Mit vár... kezdje el ma!