Használja ezeket a marketing tippeket a siker eléréséhez
Ha azon gondolkodik, hogy belekezd a cikkmarketingbe, de nem tudja, hogyan, akkor ne keressen tovább. Ez a cikk jó hely arra, hogy betekintést nyerjen abba, hogyan lehet sikeres a cikkmarketingben. Minél többet tud a cikkek marketingjéről, annál sikeresebb lehet, ezért olvassa el a cikkben szereplő információkat, és nézze meg, mit tud alkalmazni a céljai érdekében.
Tájékoztassa közönségét termékeiről egy e -könyvben vagy egy online kiáltványban. Informatív és hasznos módon kezeljen egy bizonyos problémát. A cél az, hogy rávegye közönségét, hogy olvassa el a könyvét, és élvezze. Említse meg termékeit olyan dologként, amely segíthet azoknak, akik érdeklődnek a könyv témája iránt.
Kerülje el a merev AP stílusú előírásokat és szabályokat, amikor SEO -ra ír. Ez lehetővé teszi, hogy kreatívabban írjon keresőmotor -barát hivatkozásokat cikkében, leírásában vagy blogjában. Az AP irányelvei továbbra is segítenek a folyékony tartalom írásban, de könnyítsenek a szabályokon, hogy jobb eredményeket érjenek el a keresőmotoroktól.
Legyen bátor és erőteljes szavaival. Az olvasók tudni akarják, hogy az író valóban kimondja a véleményét. Ha még jobban befolyásolni szeretné őket, erős megfogalmazással bizonyítsa az állítását. Hajtsa ki legerősebb szavait, és használja a pontjeleket arra, hogy a szemét olyan helyekre vonzza, ahová a leginkább fókuszálni szeretne.
Mindig becsületesnek és megbízhatónak kell lennie. Sokan nem hajlandók teljesen megbízni abban, amit az interneten olvasnak. Ha olyan termékekről van hirdetése, amelyekben nem igazán hisz, akkor olvasói meg tudják mondani, és több negatív gondolatuk lesz arról, amit ír.
Amikor több könyvtárról tesz közzé cikkeket internetes marketingként, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy, soha ne tegye közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig győződjön meg arról, hogy változtat a dolgokon, és új, friss nézőpontot ad a témához. Másodszor, mentse el a hivatkozásokat a szerző életrajzához, hogy a cikket ne olvassa spamként.
Ha lehetséges, kerülje a cikkeket olyan témákról, amelyek untattak. Gyakran képezheti magát pozitív hangvétel fenntartására, bármit is ír, de nehéz tökéletesnek lenni. Az érdektelenség könnyen áthatja a tartalmat, és nyilvánvalóvá válhat az olvasók számára. Azoknak a témáknak a cikkei, amelyeket nem talál érdekesnek, nem lesznek annyira értékesek a marketing számára, mint a cikkek azokról a dolgokról, amelyekért rajongsz.
A cikkek marketingjére ne összpontosítson, hogy eladja magát, hanem a tartalomra kell összpontosítania. Forgalomra van szüksége webhelyén, és nem kap semmit, ha a tartalom hiányzik, sima vagy csak haszontalan. Olvasóinak érezniük kell, hogy valamit kihoznak abból, amit nyújtanak, különben máshová mennek információért.
Amikor sikeres üzletemberré próbál válni a cikkmarketing révén, meg kell értenie, hogy a bizalom talán a legfontosabb szó az üzleti életben. Ez vonatkozik a webes vagy élő üzletre. Megbízhatónak kell lennie a közönség számára. Ezért mindig dolgozzon azon, hogy megmutassa olvasóinak, hogy megbízható személyiség.
Próbálja meg elkerülni, hogy túlságosan vékonyra terjessze magát, amikor sikeres cikkek forgalmazójaként dolgozik. Nem kell minden egyes webhelyre regisztrálnia, vagy be kell küldenie cikkeit minden megtalált könyvtárba. Válaszd okosan a csatáidat, mert minden részletbe bele kell fektetned minden lángoló nyomvonalat.
Most, hogy van egy jó ötlete, hogy mit kell tennie a cikk marketingtevékenysége érdekében, kezdje el alkalmazni az összes információt, amit megtanult. Az egyetlen módja annak, hogy bármilyen sikert fogsz látni, ha valóban alkalmazod magad, ha igen, akkor látnod kell a sikert.
Nincs még komment.